16 Mart 2015 Pazartesi

ETZ 2015 EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ ZİRVESİ



          "Bugün eğitim gören çocukların %65, henüz var           olmayan mesleklerde çalışacak."

                                                                                                                              *ABD çalışma bakanlığı 2012 raporu

14 Mart 2015 tarihinde Bahçeşehir Üniversitesi'nde gerçekleşen Eğitim Teknolojileri Zirvesi Pearson yayıncılığın da desteği ile Halogram "Graham Bell" gösterisi ile açılış yapmış, gün içerisinde 70'den fazla oturumu ile devam etmiş ve akşam "After Party" ile sonlanmıştır.  Bu yıl 2.si düzenlenen eğitim teknolojileri zirvesinde  birbirinden değerli profesör, doktor ve öğretim üyeleri bir araya gelerek geleceğin eğitim bilimlerini  teknolojiye entegre edebilmenin yollarını tüm teknoloji severlerle paylaştılar. Emeği geçen herkese teşekkürü bir borç biliriz.


https://www.google.com.tr/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=etz%202015

2 yorum: